Mijn favoriete artiesten van het moment!

- Conan Gray: Zijn muziek staat al jaren bij mij op nummer 1, als artiest heeft hij mij door zeer moeilijke tijden geholpen. Zijn teksten komen precies recht uit mijn leven.
- Why Don’t We: Ik ben superfan van boybands en deze boyband heeft die obsessie gestart!
- WIES: WIES is een band die echt prachtige nederlandse muziek maakt. Ik luister er nu al 3 jaar en elk jaar staan ze wel in mijn spotify wrapped.
- Sonny Tennet: Nieuwe artiest waar ik voornamelijk maar naar 1 nummer van luister.
- Pommelien Thijs: Ze is gewoon mijn crush dus daarom dat ze zo hoog staat, ik ben er verliefd op
- Harry Styles: Ik heb naar een nummer van hem geluisterd on repeat daarom dat hij zo hoog staat.
- Taylor Swift: Ik ben een undercover swiftie. Stiekem luister ik echt heel veel naar haar muziek.

