Voor mij heeft muziek altijd veel betekent, al sinds ik een kleine baby was was muziek er voor mij. K3 was altijd mijn go to als het rond muziek draaide, dan zette ik oya lélé op en sprong ik op de tafel om luidkeels mee te zingen. De ouder ik wordt de meer muziek een uitlaatklep word voor mijn emoties. Niet alleen het luisteren maar ook het spelen brengt me tot rust. Liedjes met teksten die beter omschrijven hoe ik mij voel dan ik ooit zelf zou kunnen is de reden dat muziek altijd in de voorgrond van mijn leven zal staan.