
The Memory of a Snail is voor mij zonder twijfel een van de beste films die ooit gemaakt zijn. Vanaf de allereerste scène werd ik volledig meegezogen in het verhaal. het raakte me meteen, zonder enige moeite. De emotionele kracht van de film is ongelooflijk; ik heb oprecht het gevoel dat ik veertig keer heb moeten wenen.
De manier waarop de film betekenis, kwetsbaarheid en schoonheid en nog 1000 andere emoties laat zien, maakt het een ervaring die je nog lang bijblijft. Dit is zo’n film die je niet alleen kijkt, maar echt voelt.
Kort gezegd: een absolute must watch!

