Eerste keer een week frans spreken

Eerste keer een week frans spreken

Bizar dat het al zo lang geleden is dat ik voor de eerste keer op franskamp ging. Het was een week vol plezier, ook een beetje rebellerende activiteiten. Ik herinner me nog dat ik in die 10 dagen wel 6 keer gestraft was omdat ik perongeluk toch Nederlands sprak. Het zijn prachtige herinneringen die mij echt hebben gemaakt tot de persoon die ik nu ben. De vrienden die ik daar heb gemaakt waren echt de mooiste sympatiekste mensen die ik ooit heb gekend.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *