Een mooie herinnering van een van de eerste keren dat mijn vrienden en ik samen zongen. Dit is een voor de geschiedenisboeken. Je zit Saar, Axelle, Romy en ik die samen als 12 jarige plezier maken. De tijd vliegt als je beseft dat we nu allemaal volwassen zijn en ons eigen pad zijn aan het bewandelen.

Posted inThrowback time
